Monday, 28 September, 2020

De ce sa ai un blog activ pentru site-ul tau ?


Suntem siguri ca ai auzit de expresia ,,content is king”. In comertul B2C (business to consumer), content marketing-ul este vital. Si, cu atat mai important daca vinzi produse sau servicii inovatoare. Magazinele online nu ar trebui sa ignore importanta unui blog activ pe site-ul lor deoarece poate sa fie una dintre cele mai bune strategii de marketing.

De ce este important sa ai un blog pentru magazinul tau online?

Chiar daca esti la inceput si audienta ta este mica este important sa scrii des pe blog despre produsele tale, despre concept, despre modalitati cat mai bune prin care pot sa foloseasca produsele tale. Scriind articole pe blog frecvent vei creste numarul de pagini din site si vei avea o structura de link-uri interne mult mai buna.

De asemenea, iti va fi mult mai usor sa atragi link-uri externe pentru articole decat pentru paginile de produs. De exemplu, poti crea articole care sa faca trimitere la paginile tale cu produse. Astfel, chiar si in cazul in care articolul este descoperit in mod accidental pe Google link-urile care fac trimitere spre paginile cu produsele tale vor fi accesate si creste astfel sansa ca un client sa faca o achizitie. Nu uita sa optimizezi textul cu cuvinte cheie care pot sa te faca mai vizibil pe motoarele de cautare.

Prin blogging vei putea sa raspunzi si la cele mai frecvente intrebari ale clientilor tai. Suntem siguri ca te-ai confruntat de zeci de ori cu aceeasi intrebare adresata de clienti diferiti. Noteaza fiecare astfel de intrebare si reuneste toate raspunsurile impreuna cu intrebarile intr-un articol dedicat. Chiar daca aceste nedumeriri vin de la clienti care au achizitionat frecvent de la tine exista cu siguranta si alte persoane care sa fie interesati de aceste informatii. Uneori exista posibilitatea ca exact raspunsul la nedumerirea respectiva sa stea intre a cumpara sau nu un produs din magazinul tau online.

De asemenea, poti sa patrunzi mai adanc in detaliile unei anumite probleme si sa raspunzi la fiecare apect individual. Astfel, vei putea sa oferi recomandari utile despre cum trebuie sa procedeze in anumite situatii. Un alt tip de articole de blog apreciate sunt cele cu avantaje si dezavantaje care pun in balanta cele doua aspecte legat de un produs si astfel decizia de cumparare este mai usor de realizat.

Asadar, in timpul procesului de creare magazin online include si un blog deoarece iti poate aduce numeroase avantaje. Blog-ul este o resursa valoroasa pentru orice magazin online dar si pentru potentialii clienti. Gasind raspunsurile la intrebari nici nu vor mai deranja frecvent doar pentru a se asigura ca primesc informatiile necesare. Practic un blog rezolva toate problemele aparute dintr-un singur foc.

Avantaje si tipuri de continut pe care poti sa le abordezi

Un alt avantaj adus este acela ca audienta ta va capata mai multa incredere in tine pe masura ce vor citi sfaturile tale. Adreseaza-te intotdeauna pe un ton prietenos si profesionist, nu folosi niciodata termeni foarte complicati pentru a descrie produsele in articole intrucat te adresezi atat unor profesionisti cat si unor oameni care nu au experienta in domeniul pe care il reprezinti. Creeaza continut cat mai diversificat care sa dovedeasca experienta ta in acest domeniu si vei fi perceput ca un magazin online in care se poate avea incredere.

Sunt multe povesti care pot fi incluse in blog precum primii pasi in aceasta afacere, cum ai decis sa alegi domeniul de activitate respectiv. Articolele scrise pe blog pot sa si inspire nu numai sa faca vanzare. De asemenea, pot oferi idei si sfaturi, recomandari despre cum pot profita mai bine de avantajele produselor tale, etc. Poti sa vorbesti despre tehnica descoperita pentru a crea produsul pe care il vinzi.

Totusi, nu trebuie sa pierzi din vedere faptul ca in procesul de creare magazin online ai deschis si o sectiune de blog si iti va aduce rezultate peste noapte. Este nevoie de rabdare si sa nu renunti la ce ai inceput.