Pregatirea pentru vanzari este importanta, deoarece vanzarile asigura venituri care reprezinta esenta in lumea afacerilor. O echipa de vanzari bine instruita va depasi concurenta si va construi relatii pentru afacerile viitoare.
De ce este important instruirea in vanzari
A urma un curs vanzare este un lucru de care poate beneficia afacerea dvs. intr-o multitudine de moduri. Sunt sanse sa aveti concurenta pentru a castiga un avantaj, iar instruirea in vanzari va poate ajuta. In multe cazuri, produsele si serviciile pot parea similare cu ale altora si adesea, atunci cand se intampla acest lucru, companiile incearca sa concureze mai ales prin pret.
Mai degraba decat sa incercati sa concurati la pret, este mai logic sa aveti o echipa de vanzari bine instruita decat sa continuati sa va actualizati pretul de vanzare.
Indiferent de progresele inregistrate in tehnologie si vanzarile sociale, vanzarile B2B sunt inca o activitate efectuata de la o persoana la alta, iar o echipa de vanzari cu experienta va poate ajuta sa aduceti mai multi clienti potentiali.
Rentabilitatea investitiei
Companiile din toate sectoarele investesc in fiecare an sume mari de bani in instruirea in domeniul vanzarilor, observand profituri exceptionale ale investitiei lor. De exemplu, atunci cand un agent de vanzari invata cum sa vanda fara sa isi reduca pretul, poate folosi aceasta abilitate pentru tot restul carierei. Majoritatea companiilor recupereaza costul instruirii intre 1 luna si 6 luni dupa finalizare. Timpul depinde in mare masura de profitabilitate si volum, care sunt unice pentru fiecare afacere.
Modificari pe piata de vanzari
Internetul are si continua sa creeze schimbari uriase in modul in care oamenii si companiile cumpara, ceea ce face ca perfectionarea continua a echipei de vanzari sa fie mai importanta ca niciodata.
Toate pietele sunt dinamice prin natura lor, iar instruirea este o parte importanta pentru a va mentine agentii de vanzari actualizati. Modificarile tehnologiei, legislatiei, nevoilor clientilor, toate va ajuta sa va faceti afacerea mai putin relevanta, cu exceptia cazului in care va schimbati odatat cu aceste aspecte.
Agentii de vanzari formeaza o punte vitala intre client si afacere, readucand aceste schimbari in afacere. Ca un exemplu simplu, utilizarea retelelor sociale in vanzare a devenit acum o abilitate critica in vanzarea moderna.
Construirea loialitatii fata de brand
Majoritatea profesionistilor in vanzari se vor conecta cu clientii nu numai la nivel de afaceri, ci si la nivel personal. Acestea va pot ajuta sa va consolidati credibilitatea si sa va pozitionati in ochii clientilor dvs. ca lideri de gandire in industria dvs. Trainingul in vanzari va ajuta echipa de vanzari sa diagnosticheze cu precizie cauza principala a durerilor si circumstantelor afacerii clientilor dvs. inainte de a oferi solutii care sa corespunda perfect cerintelor lor.
Cu cat experienta clientilor in ceea ce va priveste este mai buna, cu atat este mai probabil ca acei clienti sa revina la dvs. pentru a cumpara mai multe produse si servicii, de nenumarate ori.
Marea majoritate a deciziilor de vanzare se bazeaza pe cat de multa incredere au clientii intr-o marca, iar oamenii de vanzari sunt o extensie a marcii dvs.
Dezvoltarea afacerilor
Pur si simplu, este imposibil sa dezvolti orice afacere decat daca contribui la dezvoltarea echipei de vanzari. In termenii cei mai simpli, fiecare companie are o strategie de dezvoltare.
O mare parte a acestei strategii implica vanzari si, cu exceptia cazului in care agentii de vanzari sunt instruiti, este posibil sa se lupte pentru a va executa strategia. Pregatirea si coaching-ul de vanzari de calitate pot oferi echipei cunostintele de care au nevoie pentru a va implementa strategia de crestere si pentru a va duce afacerea la nivelul urmator.
Progresele tehnologice inseamna ca acum companiile trebuie sa faca mult mai mult pentru a interactiona cu clientii lor decat inainte pe mai multe platforme. Asta inseamna ca interogarile trebuie sa fie intampinate cu raspunsuri rapide, iar asistenta inainte de vanzare trebuie sa fie usor disponibila.
Optimizati experienta clientilor
Daca un client are o experienta proasta cu brandul promovat de voi, exista mari sanse sa anunte pe altii despre asta si, in cel mai rau caz, sa foloseasca retelele sociale pentru a le spune tuturor. In timp ce experienta clientilor a fost odata exclusiv domeniul managerilor de cont, companiile s-au extins pentru a include chiar inceputul procesului de vanzare si chiar sfarsitul, in speranta de a converti clientii existenti in ambasadori de marca de mare valoare.
In timp ce sunt mai frecvente in B2C, tot mai multe companii B2B au dezvoltat programe personalizate pentru a optimiza experienta clientilor.
Povestea negativa a unui client poate deveni rapid virala si poate avea impact asupra reputatiei industriei dvs. Acesta este motivul pentru care instruirea in vanzari este importanta pentru echipa dvs. Cu scopul de a comunica rapid si eficient, rezolvand problemele de indata ce apar.
De asemenea, este posibil ca clientii sa anunte si pe altii daca au o experienta incredibil de buna atunci cand au de-a face cu marca dvs. Acest lucru poate genera mult mai mult interes pentru site-ul dvs. web, produse si servicii. Formarea in vanzari este importanta pentru orice marca care doreste sa-si imbunatateasca si sa aprofundeze relatiile cu clientii sai.
Cunoasterea este putere
De asemenea, instruirea in domeniul vanzarilor poate oferi echipei dvs. o mai buna intelegere a produselor, serviciilor si a industriei pe care o deservesc. Cu cat echipa dvs. de vanzari stie mai multe despre ceea ce faceti si ce vindeti, cu atat va fi mai eficienta atunci cand vor informa pe ceilalti si va vor prezenta brand-ul.
Este putin probabil ca clientii potentiali sa fie influentati daca reprezentantul de vanzari cu care vorbeste nu are cunostinte suficiente despre compania, produsele si serviciile dvs. Cea mai buna instruire in domeniul vanzarilor va invata echipa cum sa vanda pentru a se plia brand-ului, ii face sa cunoasca mai bine istoricul brandului si beneficiile pe care produsele dvs. le ofera clientilor.
Vanzarile si leadershipul sunt toate actiuni si de aceea instruirea in vanzari este atat de importanta. Vor exista intotdeauna un milion de motive pentru a nu investi in formare, cu toate acestea, este putin probabil ca vanzarile sa se imbunatateasca daca nu luati masuri. Daca nu ati investit recent in formare profesionala in domeniul vanzarilor, este posibil sa fie timpul sa luati masuri.