Saturday, 13 August, 2022

Optimizarea SEO este foarte avantajoasa pentru cei care detin o afacere online!


Atunci cand esti antreprenor online si doresti ca site-ul brand-ului tau sa fie in topul primelor 10 cautari este probabil sa trebuiasca sa investesti in publicitate online.

Publicitatea online este o strategie de marketing care presupune utilizarea Internetului ca mijloc de a obtine trafic pe site si de a viza si de a livra mesaje de marketing catre clientii potriviti. Publicitatea online este orientata spre definirea pietelor prin aplicatii unice si utile. De la inceputul anilor 1990 a existat o crestere exponentiala a cresterii publicitatii online, care a evoluat intr-un standard pentru organizatiile mici si mari.

Publicitatea online este cunoscuta si sub denumirea de publicitate pe Internet sau Publicitate digitala.

Un avantaj major al publicitatii online este promovarea rapida a informatiilor despre produse fara limite geografice. O provocare majora este domeniul in evolutie al reclamei interactive, care pune noi provocari pentru agentii de publicitate online.

Reclamele online sunt achizitionate printr-unul dintre urmatoarele vehicule comune:

-Cost pe mie (CPM): agentii de publicitate platesc atunci cand mesajele lor sunt expuse unui anumit public.

-Cost pe clic (CPC): agentii de publicitate platesc de fiecare data cand un utilizator face clic pe anunturile lor.

-Cost pe actiune (CPA): agentii de publicitate platesc numai atunci cand o anumita actiune (in general, o achizitie) este efectuata.

Exemplele de publicitate online includ reclame, bannere, pagini cu rezultate ale motoarelor de cautare, reclame in retelele sociale, spam prin e-mail, anunturi clasificate online, ferestre pop-up, anunturi contextuale si programe spion. O agentie care se ocupa cu optimizare SEO Bucuresti poate implementa tehnici moderne de creare de continut si SEO la nivel inalt.

Publicitatea online este orice tip de mesaj de marketing care apare cu ajutorul Internetului. Aceasta inseamna ca ar putea aparea intr-un browser web, motor de cautare, pe retelele sociale, pe dispozitive mobile si chiar in e-mail. Agentii de publicitate priceputi folosesc din ce in ce mai mult acest forum pentru a ajunge la consumatori, din mai multe motive:

-Este relativ ieftin;

-Ajunge la un public larg;

-Poate fi urmarit pentru a masura succesul (sau esecul);

-Poate fi personalizat pentru un public tinta.

Intr-adevar, publicitatea online este in crestere, pe masura ce apar noi cai pentru marketeri (ganditi-va la reclamele livrate prin mesaje text sau mesaje de marketing livrate utilizatorilor dintr-o anumita zona, cunoscuta sub numele de geo-targeting). Dar, in timp ce unele dintre reclame sunt mai putin obisnuite sau doar castiga tractiune, exista multe la care suntem expusi de mai multe ori in fiecare zi. Sa aruncam o privire la unele dintre cele mai populare tipuri de publicitate online. Prin promovare  Google Ads, platesti pentru ca un anunt Google pentru afacerea ta sa fie afisat clientilor care cauta termeni relevanti in Cautarea Google si Harti. Google Ads este un instrument cheie de marketing digital pentru orice companie care cauta sa obtina o copie publicitara semnificativa in fata publicului tinta.

Prin promovare Google Ads, platesti numai pentru rezultate reale, masurabile, cum ar fi clicurile pe site si apelurile de afaceri. Aceasta structura este cunoscuta ca o campanie cu plata-pe-clic (PPC). Poti seta un plafon lunar al cheltuielilor publicitare pentru campania Google Ads, pe care Google il va urma automat si poti alege sa faci publicul tinta global sau local.