Calitatea conținutului, dar și cea vizuală sunt două elemente foarte importante ale materialelor publicitare. Astfel, prin servicii de print digital profesionale poți obține cele mai calitative rezultate. De asemenea, spre deosebire de tipărirea tradițională, poți avea parte de o multitudine de beneficii, precum:
- Timp scurt de tipărire – În funcție de dimensiunea și complexitatea materialelor ce urmează să fie tipărite, durata va fi una diferită. Totuși, nu trebuie să îți faci griji în legătură cu perioadele de timp îndelungate. O firmă profesionistă ce oferă servicii de print digital îți va oferi toate informațiile necesare, dar și deadline-ul proiectului solicitat.
- Realizarea cantității dorite – Spre deosebire de imprimantele clasice, mijloacele oferite de print digital nu au o limită a cantității. Astfel, specialiștii pot duce la bun sfârșit în timp util chiar și comenzile de dimensiuni mari.
- Calitate superioară a imprimării – Claritatea și acuratețea elementelor ce alcătuiesc imaginea nu se vor degrada odată ce au fost printate. Dimpotrivă, prin intermediul serviciilor de print digital materialele publicitare pot fi chiar îmbunătățite de specialiști. Trebuie doar să explici amănunțit ceea ce ți-ai dori și să fii deschis la sfaturi!
- Posibilitatea de tipărire pe diverse materiale – Noile tehnologii permit imprimarea chiar și pe suprafețe precum PVC-ul. Totuși, în funcție de suprafața pentru care optezi prețurile vor varia. Printurile pe materiale mai pretențioase sunt mai greu de obținut, așadar și prețurile sunt mai crescute.
- Tipărirea materialelor alb-negru sau policrome – Culorile nu reprezintă un impediment pentru imprimantele digitale. Așadar, chiar dacă optezi pentru o imagine cu o paletă de culori vastă, rezultatul obținut cu siguranță va fi cel dorit.
Print digital – Ce materiale publicitare poți obține?
Firmele specializate în servicii de print digital îți vor pune la dispoziție o diversitate de materiale publicitare pe care le poți obține. Așadar, în funcție de nevoile firmei tale, prin intermediul tehnologiei de imprimare digitală poți crea:
- Banner – Reprezintă o metodă de promovare outdoor la care foarte multe brand-uri recurg. Iar, prin intermediul printării digitale poți obține un banner atractiv și rezistent.
- Print colant – Materialele autocolante reprezintă o necesitate pentru anumite domenii de activitate. Cele mai întâlnite aplicații ale printurilor colante sunt etichetele.
- Print hârtie – Este simplu de obținut chiar și cu imprimanta clasică, însă cea digitală îți oferă o calitate mai înaltă și un preț mai redus. Așadar, la comenzile mai costisitoare, printul digital va face diferența.
- Print canvas – Metoda de imprimare poate fi utilizată atât în plan profesional, cât și în cel personal. Astfel, poți obține tablouri pe canvas pe care le poți poziționa, de exemplu, în sediul firmei.
- Print materiale rigide – Când se face referire la materiale rigide, de cele mai multe ori este vizat PVC-ul. Principalul avantaj pe care îl au este rapiditatea obținerii. Imediat ce este scos din imprimantă, print-ul pe material rigid poate fi utilizat.
Creează-ți o strategie de publicitate unică pentru brand-ul tău și ieși din tipare cu materiale publicitare creative și calitative. Vizualul are un mare impact și are puterea de a atrage noi clienți pentru compania ta. Așadar, prin selectarea unei echipe colaboratoare experimentate poți ajunge să-ți dezvolți compania.