Un nou hibrid de performanta de la Mercedes-AMG intra in productia de serie si se bazeaza pe tehnologiile din Formula 1. Conceptul include un aspect distinctiv al propulsiei cu motor electric si baterie pe puntea spate, precum si o baterie de inalta performanta dezvoltata in interior. Mercedes-AMG GT 63 SE are un consum ponderat de combustibil mixt: 8,6 l/100 km; emisii de CO2 combinate ponderate: 196 g/km; consum ponderat de energie: 10,3 kWh/100 km și combina performanta superioara si o dinamica impresionanta de condus cu eficienta maxima datorita grupului sau de propulsie special.
Performante AMG-GT
Combinatia de motor V8 biturbo de 4,0 litri si motor electric genereaza o putere de sistem de 620 kW (843 CP) si un cuplu maxim al sistemului de peste 1.400 Nm. Raspunsul imediat al propulsiei electrice la puntea spate, acumularea rapida a cuplului si distributia imbunatatita a greutatii creeaza o experienta de condus noua, extrem de dinamica. Pe Aliat Auto puteți găsi acum mai multe modele de Mercedes care să vă ofere confortul și siguranța dorită.
Ca si in Formula 1, bateria este special conceputa pentru livrarea si consumul rapid de energie. Autonomia electrica de 12 kilometri permite o raza practica de operare, de exemplu in oras sau in zone rezidentiale.
Dezvoltat in intregime in Affalterbach, hibridul de performanta ofera un nivel fascinant de dinamica de condus si poarta pe buna dreptate noua eticheta tehnologica E PERFORMANCE. Cu acest nou concept, Mercedes se deschide si catre noi grupuri tinta care vor experimenta Mercedes-AMG ca marca de lux de performanta a secolului 21.
Mercedes-AMG a reprezentat intotdeauna performanta de varf si dinamica maxima de condus. In dezvoltarea strategiei hibride E PERFORMANCE, a fost, prin urmare, clar de la inceput ca se va urmari un concept de sine statator pentru AMG, care sa combina valorile de baza ale marcii cu o eficienta ridicata.
Dispunerea cu motor cu ardere in fata si unitate electrica de antrenare pe puntea spate ofera numeroase avantaje. Distributia optimizata a greutatii, cea mai buna utilizare posibila a cuplului si livrarea foarte rapida a puterii promit o dinamica de conducere la cel mai inalt nivel. La aceasta se adauga bateria de inalta performanta dezvoltata in interior, care are o densitate de putere de doua ori mai mare decat bateriile de propulsie conventionale si, ca multe alte componente, este inspirata de tehnologia de la Formula 1.
Designul expresiv, cu o gardă frontala joasa, construcție si fastback dinamic evidentiaza genele sportive ale coupe-ului cu patru usi. O alta caracteristica izbitoare este panoul frontal caracteristic, care se bazeaza pe designul AMG GT cu doua usi. Pare a fi turnat dintr-o singura matrita si se imbina omogen in designul dinamic al intregului vehicul. Orificiile de aer exterioare sunt mai largi si mai indreptate spre centrul masinii. Fluxul de aer este canalizat catre zona de răcire prin trei grile verticale.
Caracteristicile exclusive de identificare din spate sunt bara din spate cu clapeta de incarcare integrata si denumirea modelului evidentiata cu rosu. Odata cu modelul hibrid, AMG introduce, de asemenea, tevi de esapament duble trapezoidale cu caneluri externe.