Monday, 29 April, 2024

Marketing in 2024 – ce spune o agentie marketing Bucuresti despre industrie in acest an?


Primele luni dintr-un nou an inseamna, pentru agentii si profesionisti, explorarea tendintelor din industria marketing-ului. Noutatile sunt acum la ordinea zilei – schimbarile apar foarte rapid si sunt de regula de un nivel colosal, precum este noul generator video bazat pe inteligenta artificiala, Sora.

Daca administrezi o afacere, este foarte important sa fii la curent cu tendintele marketing-ului in 2024 pentru a sti catre ce zone sa indrepti bugetul. In cele ce urmeaza, vei afla de la o agentie marketing Bucuresti la ce anume ar trebui sa atragi atentia.

 

Automatizarea mai multor procese cu ajutorul AI

Analizarea datelor si informatiilor, optimizarea campaniilor, personalizarea experientelor clientilor si multe alte aspecte pot fi (semi)automatizate cu ajutorul inteligentei artificiale in ziua de astazi. Desigur, factorul uman inca este necesar pentru interpretarea acestor date, dar o agentie de marketing din Bucuresti poate acum folosi inteligenta artificiala pentru a eficientiza semnificativ procesul de analiza si optimizare, mai ales cand se pune problema unui numar mare de clienti.

Algoritmii AI pot fi chiar antrenati in-house pentru a raspunde direct la necesitatile unei anumite agentii – in functie de modul de lucru, de exemplu, precum si de rezultatele asteptate.

 

Video marketing castiga teren

Marketing-ul de tip video a castigat foarte mult teren in ultimii ani, astazi fiind o sursa principala de conversii pentru un numar destul de mare de afaceri. Desigur, acest tip de marketing nu este potrivit pentru toate tipurile de entitati, dar poate produce rezultate neasteptate – intr-un mod pozitiv -, chiar si in acele cazuri.

Exista, de exemplu, companii de securitate cibernetica care se promoveaza prin intermediul filmuletelor amuzante despre intamplari uzuale de la birou. Clipurile nu sunt foarte legate de domeniul de activitate al companiilor, dar rezultatele aduc vizibilitate in mediul online.

 

Email marketing, victorie dupa victorie

Chiar si in 2024, o agentie marketing din Bucuresti iti va recomanda sa aplici si o strategie de email marketing in procesul de promovare a afacerii tale. Email marketing a fost, este si va fi pentru cel putin cativa ani un adevarat rege in marketing, reusind sa produca un numar impresionant de conversii pentru aproape orice tip de afacere.

Intr-o lume dominata de multiple retele sociale, simplitatea email-ului este cea mai buna alegere pentru a comunica cu cei care deja au avut contact cu afacerea ta fara a investi in promovare pentru fiecare canal media in parte.

Desigur, email marketing este putin mai complex de atat, motiv pentru care trebuie sa ai aproape o agentie de digital marketing din Bucuresti care sa te ajute in acest sens.

 

Promovarea continutului specializat, creat de experti

La capitolul continut, probabil stii prea bine ca intreg mediul online este inundat de continut generat in mod artificial, fara absolut niciun fel de scanteie. Pentru a excela cand vine vorba de aplicarea unei strategii de marketing bazate pe continut, trebuie sa te concentrezi pe crearea de continut specializat – cu atat mai bine daca acesta este pus la punct de experti in industrie.

Scopul este de a-ti arata autoritatea in domeniul in care activezi. Continutul simplu sau generat in mod automat nu te va ajuta mai deloc. O agentie marketing Bucuresti va recomanda mereu articole de blog, de exemplu, scrise in-house, de catre expertii companiei tale.

 

Daca doresti sa afli mai multe despre tendintele in marketing ale anului 2024 si chiar sa gasesti un partener in acest sens, programeaza chiar acum o intalnire cu The Markers – peste 10 ani de experienta in digital marketing!