Wednesday, 10 August, 2022

5 motive sa alegi un curs de managementul timpului în vreme de criză


Atunci când vremurile sunt calme, există creștere constantă pentru toate sectoarele de activitate. Însă atunci când societatea se confruntă cu diverse provocări, cum ar fi cele sanitare, politice, sociale sau economice, este nevoie de mai multă organizare și competitivitate pentru a face față noilor realități. Aceste este și motivul pentru care o bună planificare și organizare a timpului ne este utilă tuturor pentru a fi mai eficienți și productivi, oricare ar fi situațiile prin care trecem. De aceea, există numeroase motive, oricare ar fi vârsta, să alegem un curs de management al timpului în vreme de criză.

 

De multe ori problemele nu vin doar din partea societății, ci și din partea celor care se află în  spațiului nostru mai apropiat, cum ar fi partenerul de viață, familia, copiii, rudele, colegi de muncă, angajatori sau angajați. Astfel, ceea ce poți învăța la un curs de management al timpului implică și acești factorii.

 

De regulă o bună înțelegere a lucrurilor și o evaluare realistă și obiectivă, ne poate ajuta să găsim nu una, ci chiar mai multe soluții pentru a ieși din impas și a face față cu succes oricăror conjuncturi.

 

Iată care sunt cele mai importante 5 motive

În cazul în care vrei să afli mai multe despre de ce să urmezi un curs de management al timpul, pentru a putea face oricărei crize, ai următoare 5 motive:

  1. Vei reuși să-ți planifici și organizezi mai bine timpul, la modul general

Un program organizat și bine pus la punct este la fel, indiferent dacă în jurul tău este prosperitate sau crizele se succed una după sau peste alta. Dacă știi cum să-ți împarți programul la modul general pentru a face ce trebuie și a rezolva probleme, ce să prioritizezi și ce să treci în plan secund, oricât de grele ar fi unele zile, vei fi mereu împăcat că ai făcut ceea ce trebuie făcut.

  1. Nu vei mai fi luat prin surprindere și paralizat atunci când apar crize

Crizele fac parte din viața noastră. Nu poți prevedea când un client este nemulțumit, când semnezi un contract care te va implica mult mai mult, când o persoană dragă se îmbolnăvește sau când trebuie să lași totul deoparte pentru a o lua de la început.

  1. Vei descoperi cât de important și strategic este să înveți să ții în frâu timpul

Timpul este o resursă limitată, pe care trebuie să știi să o ții mereu în frâu. Nu poți face zilele sau orele mai lungi, dar poți să te organizezi pentru a reuși să faci în ele cât mai multe lucruri.

  1. Vei deveni mai eficient și productiv

Un om organizat va fi întotdeauna mai eficient și mai productiv. El va ști exact ce și cât poate face într-o zi și va ști să comunice cu ceilalți corect, pentru a nu dezamăgi sau lasa lucruri nefăcute.

  1. Nu îți vei mai face iluzii în privința lui ce-ar fi fost dacă.

Un om planificat și organizat nu își va mai face niciodată iluzii în privința trecutului, dar va știi că o planificare optimă a timpului va duce la rezultate mai bune, pe mai multe planuri, în prezent și pe viitor.

 

În concluzie, dacă vrei să ai succes în viață, chiar și atunci când este criză, învață să fii organizat. Cel mai bine poți face acest lucru la un curs de management al timpului organizat de Catalina Dutu.