Mutarea sediului unei firme vine la pachet atat cu entuziasmul de a incerca lucruri noi cat si cu grijile aferente acestei etape atat de importante. Pentru aceasta mutare trebuie sa fii pregatit din toate punctele de vedere si sa fii ajutat de profesionisti pentru indeplinirea cu succes a tuturor etapelor pe care le presupune o mutare sediu in alta tara.
Organizeaza totul cat mai eficient si din timp
Atunci cand te muti trebuie sa organizezi fiecare etapa a mutarii. In primul rand, trebuie sa te asiguri ca data la care se va realiza mutarea. Pana in momentul efectuarii transportului de mobila respectiv a tuturor cutiilor cu obiecte importante, trebuie sa te asiguri ca totul este impachetat corespunzator si securizat. De impachetare se poate ocupa si firma de mutari si este un lucru de preferat intrucat acestia detin toate echipamentele si elementele necesare pentru a securiza fiecare obiect ce urmeaza sa fie transportat.
Fiecare cutie trebuie etichetata corespunzator si amplasata in autovehiculul care le va transporta, astfel incat sa fie usor accesibile si usor de transportat. Iti recomandam sa te apuci de sortat lucrurile din timp pentru a putea stabili care sunt obiectele pe care trebuie sa le iei cu tine si care pot fi lasate in urma sau donate unor persoane care ar putea avea nevoie de ele.
Discuta in prealabil cu o firma specializata pentru mutare sediu, astfel incat totul sa se poata desfasura conform unui plan prestabilit. Astfel, vei avea mai putine griji si vei putea sa organizezi si alte lucruri care sunt esentiale pentru indeplinirea unui astfel de pas important.
O firma de profesionisti nu iti va oferi o cotatie de pret direct prin telefon deoarece aceasta se stabileste in functie de numarul de piese de mobilier transportate, numarul de cutii, distanta care trebuie parcursa, ambalaje necesare etc. Impreuna cu un reprezentat al companiei se va realiza o evaluare si se vor stabili principalele criterii care stau la baza unei mutari eficiente.
Asigura-te ca sunt indeplinite toate conditiile pentru o mutare fara griji
Fiecare detaliu important va fi regasit in contractul de prestari servicii impreuna cu pretul aferent fiecarui serviciu oferit. Astfel, vei putea sa iti faci calculele si sa incluzi si aceasta etapa in bugetul necesar pentru mutare sediu in alta tara.
Inainte de efectuarea mutarii propriu – zise trebuie sa te asiguri ca au fost indeplinite si formalitatile legale. Cu siguranta nu ti-ai dori sa fie necesar sa intorci camionul din drum deoarece anumite acte nu sunt in regula.
Mutarea unui sediu de firma poate sa fie destul de stresanta iar ajutorul specialistilor este mai mult decat necesara. In cazul in care nu stii ce trebuie sa faci mai exact pentru a muta sediul firmei tale intr-o alta tara si nu stii de unde sa incepi cautarile pentru un astfel de serviciu, mediul online iti sare in ajutor. Vei putea gasi foarte multe firme care se ocupa de mutari sediu la nivel international si trebuie sa te asiguri ca o alegi pe cea potrivita pentru tine.